Wskaźnik rekomendacji NPS klientów Funduszu Hipotecznego DOM - 2025 rok

Nasi Klienci chętnie rekomendują Fundusz znajomym

Od wielu lat Fundusz Hipoteczny DOM regularnie prowadzi pomiar wskaźnika rekomendacji (tzw. NPS, czyli Net Promoter Score) wśród wszystkich klientów naszej instytucji. Najnowsza fala telefonicznej Ankiety Satysfakcji Klienta została przeprowadzona w lutym 2025 r.

Wskaźnik rekomendacji klientów (NPS), 2025 r. dla Fundusz Hipoteczny DOM S.A.

W tej edycji badania wskaźnik NPS dla Funduszu Hipotecznego DOM wyniósł 39 punktów (w ubiegłym roku NPS wyniósł 38 punktów). Aby umieścić ten wynik w odpowiednim kontekście, warto wspomnieć, że średni poziom NPS dla polskich banków to obecnie około 20 punktów, zaś każdy wynik powyżej 30 uważa się za bardzo dobry rezultat.

Wśród ankietowanych Klientów Funduszu, aż 60% stanowią Promotorzy, 29% to Neutralni, a 21% to Krytycy. W ramach grupy „promotorów” aż 53 proc. Klientów wystawiło nam najwyższą możliwą notę, czyli 10 (na skali od 0 do 10). Niniejszym serdecznie dziękujemy Państwu za okazane zaufanie i pozytywne oceny!

Podziel się z innymi - udostępnij:

Jakiej wysokości świadczeń możesz się spodziewać?

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, czy renta dożywotnia może również Tobie pomóc cieszyć się życiem na emeryturze.

Zostaw nam swój numer a konsultant skontaktuje się z Tobą.
Przejdź do treści