Od wielu lat Fundusz Hipoteczny DOM regularnie prowadzi pomiar wskaźnika rekomendacji (tzw. NPS, czyli Net Promoter Score) wśród wszystkich klientów naszej instytucji. Najnowsza fala telefonicznej Ankiety Satysfakcji Klienta została przeprowadzona w lutym 2025 r.

W tej edycji badania wskaźnik NPS dla Funduszu Hipotecznego DOM wyniósł 39 punktów (w ubiegłym roku NPS wyniósł 38 punktów). Aby umieścić ten wynik w odpowiednim kontekście, warto wspomnieć, że średni poziom NPS dla polskich banków to obecnie około 20 punktów, zaś każdy wynik powyżej 30 uważa się za bardzo dobry rezultat.
Wśród ankietowanych Klientów Funduszu, aż 60% stanowią Promotorzy, 29% to Neutralni, a 21% to Krytycy. W ramach grupy „promotorów” aż 53 proc. Klientów wystawiło nam najwyższą możliwą notę, czyli 10 (na skali od 0 do 10). Niniejszym serdecznie dziękujemy Państwu za okazane zaufanie i pozytywne oceny!
