
91 proc. Klientów Funduszu ocenia nas dobrze i bardzo dobrze
- 28 kwietnia, 2023 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 3
Zawierając umowę renty dożywotniej z Funduszem Hipotecznym DOM, klienci wiążą się z naszą instytucją na wiele lat. Dlatego niezwykle ważne jest dla nas zadowolenie klientów nie tylko w momencie podpisywania umowy, ale także przez cały okres trwania naszej relacji. Aby monitorować poziom satysfakcji naszych klientów od wielu już lat realizujemy cykliczne badanie zadowolenia naszych klientów.
W tym roku telefoniczną ankietę satysfakcji przeprowadziliśmy w lutym, a na nasze pytania zgodziło się odpowiedzieć około 75 proc. wszystkich klientów Funduszu. Pytani o ocenę Funduszu Hipotecznego DOM i jego pracowników aż 90 proc. klientów oceniło nas dobrze lub bardzo dobrze.
Pytając Klientów Funduszu o to, jak opisaliby naszą instytucję, najczęściej otrzymaliśmy odpowiedzi w rodzaju: dobra, przyjazna, przyzwoita i bezpieczna firma. Kluczowym pytaniem w naszej Ankiecie jest zawsze kwestia polecania Funduszu znajomemu. Jest to tzw. wskaźnik NPS (Net Promoter Score) i jest on stosowany przez wiele firm do mierzenia poziomu zadowolenia z ich usług lub produktów. Klienci odpowiadają tu na następujące pytanie: W skali od 0 do 10, na ile prawdopodobne jest, że polecisz Fundusz Hipoteczny DOM swojemu znajomemu? W tym roku uzyskaliśmy wynik NPS zbliżony do ubiegłorocznego, a wynoszący 41. Oznacza to, że aż 65 proc. ankietowanych klientów Funduszu wybrało 9 lub 10. Są to tzw. „promotorzy”, czyli osoby na tyle zadowolone z naszej usługi, że mogą ją polecić osobie znajomej.
Oczywiście cieszymy się, że jesteśmy tak pozytywnie oceniani przez naszych Klientów i serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które zgodziły się wziąć udział w tegorocznej edycji naszej Ankiety Satysfakcji Klientów Funduszu Hipotecznego DOM.
3 KOMENTARZY