
Zadowolenie Klientów Funduszu na stabilnie wysokim poziomie
- 23 marca, 2022 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 0
Fundusz Hipoteczny DOM przykłada dużą wagę nie tylko do pozyskiwania nowych Klientów, ale również do utrzymywania wysokiej satysfakcji Klientów już po podpisaniu umowy renty dożywotniej. Relacje łączące Fundusz z Klientami trwają nierzadko kilkanaście lat, więc zadowolenie obu stron jest niezwykle ważne. Z tego powodu co roku realizujemy kompleksową telefoniczną ankietę satysfakcji wśród wszystkich naszych Klientów. W lutym 2022 r. zakończyliśmy ostatnią edycję tej ankiety i możemy podzielić się z Państwem jej wynikami.
W tegorocznym badaniu zadowolenia wzięło udział około 80 proc. naszych Klientów, z których zdecydowana większość, bo aż 88 proc. było zadowolonych z zawartej umowy renty dożywotnie, a Fundusz opisywali, jako firmę przyjazną, bezpieczną, pożyteczną i przydatną.
Naszych Klientów poprosiliśmy również o ocenę pracowników infolinii Funduszu – aż 79 proc. ankietowanych wystawiło ocenę bardzo dobrą, 12 proc. – dobrą, a 6 proc. nie miało wyrobionej opinii. Co ciekawe, w ubiegłym roku nasza infolinia uzyskała niemal identyczną, wysoką ocenę od Klientów.
Ogólną satysfakcję Klientów mierzymy za pomocą wskaźnika NPS (z ang. Net Promoter Score) – jest to uznawane na całym świecie narzędzie oceny lojalności klientów danej firmy. Wskaźnik NPS może przyjmować wartość od -100 do +100. Wartości dodatnie NPS uznawane są za wynik dobry, a wartości powyżej 50 za doskonały. Wynik Funduszu Hipotecznego DOM z lutego 2022 r. to +41. Serdecznie dziękujemy naszym Klientom za wszystkie pozytywne oceny!
0 KOMENTARZY