
Nowa kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM
- 20 grudnia, 2018 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Uncategorized
- 0
W drugi dzień świąt startuje nowa kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM, w której widzowie zobaczą aktywną seniorkę korzystającą z uroków życia dzięki rencie dożywotniej.
W ostatnich latach w kampaniach reklamowych Funduszu Hipotecznego DOM występowali jego prawdziwi klienci – zarówno w spotach telewizyjnych emitowanych w TV, jak i w bardziej obszernych filmikach promowanych w internecie. Paradokumentalna forma filmów stanowiła uwiarygodnienie usługi. Była też dużą dawką wiedzy na temat renty dożywotniej i procedury jej przyznania. Poniżej mogą się Państwo zapoznać z nową reklamą Funduszu.
W nowej kampanii stawiamy na wizerunek oraz kładzie silniejszy akcent na spójny, przejrzysty przekaz na temat renty dożywotniej. Bohaterką naszego filmu jest aktywna, ciekawa życia kobieta w wieku około 65 lat, która po przejściu na emeryturę chce zachować dotychczasowy standard życia, a więc móc sobie pozwolić nie tylko na codzienne wydatki, ale również przyjemności, rozwijanie pasji, spotkania ze znajomymi czy podróże. Emerytury w Polsce należą do najniższych w całej Unii Europejskiej, a oczekiwania co do poziomu życia osób, które obecnie przechodzą na emeryturę są znacznie wyższe niż kiedyś i właśnie dlatego renta dożywotnia dla wielu osób może być idealnym rozwiązaniem.
Zależało nam, by bohaterka naszej reklamy była typem kobiety, z którą seniorzy będą chcieli się identyfikować, a więc samodzielną, otwartą na świat, towarzyską i zadbaną. Kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego DOM będzie prowadzona do końca stycznia 2019 w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
0 KOMENTARZY