
Nowa kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM
- 28 grudnia, 2017 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 0
W 2018 roku Fundusz Hipoteczny DOM będzie obchodził swoje 10. urodziny – jesteśmy najstarszą i największą instytucją w Polsce świadczącą usługę renty dożywotniej dla osób w wieku powyżej 60 lat, a naszą najlepszą reklamą jest duże grono zadowolonych Klientów, którzy polecają to rozwiązanie także innym Seniorom.
27 grudnia 2017 r. wystartowała nasza nowa kampania reklamowa, która potrwa do końca stycznia 2018
i będzie prowadzona w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Po raz kolejny zdecydowaliśmy, by bohaterami reklam byli prawdziwi Klienci Funduszu, którzy szczerze opowiadają o swoich doświadczeniach.
Do udziału w nowych spotach filmowych zaprosiliśmy panią Jolantę, która zawarła umowę renty dożywotniej już ponad 6 lat temu oraz pana Wojciecha, który najpierw dokładnie sprawdził nas w internecie zanim zdecydował się wraz z żoną skorzystać z naszej oferty. Z badania ankietowego przeprowadzonego w 2017 r. wśród Klientów Funduszu Hipotecznego DOM wynika, że aż 98% z nich jest zadowolonych z naszej usługi.
0 KOMENTARZY