
Doskonałe wyniki Funduszu w najnowszym badaniu satysfakcji klientów
- 27 marca, 2018 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 0
Aż 86 proc. klientów Funduszu Hipotecznego DOM ocenia współpracę z nami dobrze i bardzo dobrze. Cieszymy się, że kolejny rok z rzędu udaje nam się utrzymać, a w niektórych obszarach nawet poprawić wyniki w realizowanym cyklicznie, na początku każdego roku badaniu satysfakcji naszych klientów.
Z najnowszej edycji badania przeprowadzonej w lutym 2018 wynika, że ponad 78 proc. ankietowanych klientów ponownie podpisałoby umowę z Funduszem, gdyby teraz miało podjąć taką decyzję, a 90 proc. badanych uważa Fundusz za instytucję wiarygodną.
Wiele firm na polskim rynku do mierzenia satysfakcji i lojalności klientów stosuje wskaźnik NPS
(z angielskiego „Net Promoter Score”) – w celu jego obliczenia klientom zadawane jest jedno proste pytanie: W skali od 0 do 10, na ile prawdopodobne jest, że polecisz firmę X swojemu znajomemu? Wyniki NPS mieszczą się na skali od -100 do +100, a wskazania powyżej 50 powszechnie uważane są za doskonałe. Dlatego też szczególnie mocno ucieszył nas tegoroczny wynik NPS, który wyniósł aż 63 proc. Jest to wzrost aż o 142% w stosunku do ubiegłego roku, gdy nasz NPS był na przyzwoitym poziomie 26 proc.
W tym roku Fundusz Hipoteczny DOM będzie obchodził dziesięciolecie swojej działalności – jesteśmy najstarszą i największą instytucją oferującą usługę renty dożywotniej dla polskich Seniorów, a wartość świadczeń, które wypłaciliśmy naszym Klientom przekroczyła już 10 milionów zł. Z wspomnianego badania klientów wynika, że blisko 80 proc. Seniorów przeznacza otrzymywane od nas środki na bieżące wydatki, ponad 30 proc. – na leki, a 7 proc. – na przyjemności. Cześć seniorów, dzięki rencie dożywotniej, spłaca kredyty (5 proc.) lub pomaga bliskim (5 proc.).
0 KOMENTARZY