
Aż 91% Klientów wystawiło Funduszowi oceną dobrą i bardzo dobrą
- 31 maja, 2019 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 2
W Funduszu Hipotecznym DOM wierzymy, że naszym najlepszym ambasadorem jest zadowolony Klient i z tego powodu co roku przeprowadzamy kompleksowe badanie satysfakcji naszych Klientów. Badanie to realizowane jest w formie telefonicznej ankiety, a szansę na wyrażenie swojej opinii otrzymują wszyscy Klienci Funduszu, którzy zgodzą się odpowiedzieć na nasze pytania. W tym roku ankiety zaczęliśmy przeprowadzać w marcu, a teraz możemy już podzielić się ich wynikami.
Pytając o powody zawarcia umowy renty dożywotniej aż 51% naszych klientów wskazało na swoją złą sytuację finansową, którą z pomocą świadczenia rentowego chcieli poprawić; blisko 36% zadeklarowało, że są samotni i nie mają bliskiej rodziny, której chcieliby zostawić posiadaną nieruchomość w spadku, zaś 12% – chciało po prostu mieć więcej pieniędzy na dodatkowe wydatki czy przyjemności. Sam proces zawarcia umowy notarialnej z Funduszem aż 90% Klientów ocenia bardzo dobrze (79%) lub dobrze (11,5%).
A jak Klienci ocenią sam Fundusz Hipoteczny DOM? – Kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się, że ponad 90% naszych Klientów ocenia nas bardzo dobrze i dobrze, co świetnie obrazuje poniższy wykres.
Wiele firm na polskim rynku do mierzenia satysfakcji i lojalności klientów stosuje wskaźnik NPS
(z angielskiego „Net Promoter Score”) – w celu jego obliczenia klientom zadawane jest jedno proste pytanie: W skali od 0 do 10, na ile prawdopodobne jest, że polecisz daną firmę swojemu znajomemu? Wyniki NPS mieszczą się na skali od -100 do +100, a wskazania powyżej 50 powszechnie uważane są za doskonały wynik. Dlatego też bardzo cieszymy się, że udało nam się utrzymać ten wskaźnik na bardzo wysokim poziomie wynoszącym w tym roku 63.
2 KOMENTARZY