
91% Klientów Funduszu dobrze ocenia współpracę z naszym ekspertem
- 30 marca, 2021 /
- Autor Piotr Jakubowski /
- Fundusz Hipoteczny
- 0
Fundusz Hipoteczny DOM przykłada dużą wagę do satysfakcji Klientów – zależy nam, aby obsługa na infolinii oraz przez ekspertów odpowiedzialnych za zawieranie umów była stale na jak najwyższym poziomie. Dlatego też rokrocznie przeprowadzamy telefoniczną Ankietę Satysfakcji, w ramach której pytamy Klientów o ocenę naszej działalności, poziom obsługi klienta, jakość infolinii. Seniorzy proszeni są również o ocenę ekspertów Funduszu, spotkań organizowanych przez naszą instytucję, wydawanego przez Fundusz kwartalnika „Życie Seniora” oraz innych inicjatyw skierowanych do klientów.
W badaniu, które zakończyło się w I kwartale br. przepytano blisko 200 seniorów otrzymujących rentę dożywotnią z Funduszu Hipotecznego DOM. W grupie tej aż 91% bardzo dobrze lub dobrze oceniło współpracę z ekspertem Funduszu. Podobnie wysokie oceny zebrała również Infolinia Funduszu. Na pytanie, o to, jak opisaliby Fundusz Hipoteczny DOM, nasi Klienci najczęściej odpowiadali po prostu „dobra, solidna firma.”
0 KOMENTARZY